Продавець Інтернет-магазин "E-mag" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1102 відгуків

Під час військового стану в нашому інтернет-магазині немає наложеного платежу.Компанія обробляє замовлення згідно робочого розкладу.

e-magazin.com.ua
+380 (97) 387-30-34
+380 (97) 387-30-34+380973873034
+380 (97) 387-30-34
+380 (97) 387-30-34
Додати відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ У НАШОМУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ: 1) Категорії товарів, які можна / не можна повернути: Законом не передбачене повернення товару належної якості, який входить в перелік, затверджений Кабінетом Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» а саме: предмети сангігієни; парфюмерно-косметичні вироби; апарати для гоління; помазки для гоління; розчіски, гребінці та щітки масажні, невидимки, шпильки і т. д.; продукція одноразового типу (рукавички, простирадла, рушники тощо); товари в аерозольній упаковці; вироби з натурального та штучного волосся (перуки, болванки); інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки, кусачки, фрези тощо); і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину. 2) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості: Згідно із законом України парфумерні, косметичні засоби та засоби догляду та інтимної гігієни не можна повертати, якщо вони не підійшли вам по вигляду, текстурі, об'єму, кольору і т. д. 3) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості: Ми розуміємо, що під час транспортування товару, перевізник може допустити помилку і розлити товар, розбити товар тощо. Тому дуже вас просимо приймати товар у перевізника і оглядати одразу ж на відділені. ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИПАДКУ МОЖЛИВО СКЛАСТИ ПРЕТЕНЗІЮ ДО ПЕРЕВІЗНИКА І ОБМІНЯТИ ТОВАР. 4) Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити: Якщо ви помітили, що товар пошкоджений, то, будь ласка, подзвоніть одразу нам за телефоном: +380973873034 або +380 (63) 622-88-92 (також можна написати у Telegram, Viber), сфотографуйте недолік, щоб ми моли скласти Акт приймання-передачі та Претензію до перевізника або складіть його самостійно. Тільки в такому випадку ми можемо повернути ваші кошти назад або обміняти товар на новий, тому що перевізник відшкодує витрати, які понесе компанія через неправильне траспортування товару, його заміну на інший і т.д. 5) Терміни та умови повернення коштів: Кошти за товар неналежної якості можуть бути повернуті через 5-7 робочих днів або ми можемо замінити товар на новий. Як тільки ми отримаємо вашу посилку назад, ми зробимо повернення коштів. Оплата за доставку товару на склад, а також транспортування нового товару здійснюється компанією E-mag за умови, що складено претензію на Новій пошті.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner